Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 16 december 2010

Verslag gister;

 ( Aankomst station Zuid, Amsterdam )



( En er was niet eens iemand jarig! )




Gister bij zoon 2 geweest, dagje museumbezoek en van alles wat er nog meer leuk was!
Verder even gesloten tot maandag.
Dan misschien een museumbezoek verslag!

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n dagje uit..!!
    En je hebt helemaal gelijk, plak er nog maar lekker een lang weekend aan vast.
    Veel plezier en gezellige dagen.
    Geniet er volop van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah, je bent vrij tot maandag :o), geniet van de uitstapjes :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoveel inspiratie te verwerken
    dat je tot maandag bezig bent....
    Maar dan komt er wel wat op je bedje!
    Vast wel!
    Geniet de dagen met "niets"....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gesloten maar wel open voor publiek hier toch op jouw blog? hahahaha
    Sorry voor mn late reacties maar ik ben paar dagen niet lekker geweest en ondertussen heb ik een surpriseparty voor mn 40e verjaardag achter de rug hahahaha, maar ik geloof dat ik weer helemaal bij ben op mn eigen blog. Nu alle andere blogs nog.
    Fijne dag,
    groetjes Jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi dat dat een geslaagde dag was.
    Ik wens jou een heel goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zal leuke dag geweest zijn
    gesnoept van zoon, gekeken naar de kunsttaart, en genoten van gezelschap van museum
    of sla ik nu een en ander dooreen

    BeantwoordenVerwijderen