Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 11 januari 2011

Gewoon verder gaan met...


Bij sommige dingen waar je in gelooft is het vaak een kwestie van gewoon doorgaan en zorgen dat je er zelf plezier aan beleeft. Zo ook met het onzinnige onderwerp niet-fotografie.
Maar hoe onzinnig is het eigenlijk?
We zitten vast aan regels die er van generatie op generatie in gesleten zijn, maar tijden veranderen en oude regels kunnen soms het vernieuwende dat gaande is enorm tegenwerken.
Neem nou beleefdheidsvormen...Vastgeroeste regels en stoffige moraal kan ons tot marionetten maken.
2012 komt de grote klap?

 ( Detail uit de voorbereiding van een niet-schilderij. )

O, wat zouden velen van ons dat graag willen, om welke reden dan ook!
Waar wachten we op?
De verandering zit reeds in ons, we hoeven slechts even verder te kijken, dieper te denken....anders.
Dus ga ik gewoon door met mijn niet-items.
Dan heb ik in ieder geval mijn materiaal klaar voor mijn grote niet-expostie.
"Walter is", anno 2012.
(Of niet natuurlijk, hihihi.)

Zou deze niet niet-genoeg zijn?

3 opmerkingen:

  1. Ik weet niet precies wat je hier bedoeld?
    "Waar wachten we op?"
    Ik wacht op jou......
    Jij zou beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verwacht je grote dingen in 2012?
    Ik verwacht niet het eiden van de wereld. Als het gaat om een omslag in hoe we met elkaar en met de wereld omgaan... dat zou een hoopgevende ontwikkeling zijn. Nog een jaartje wachten (gewoon doorgaan) dan weten we meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk wel dat hij niet niet genoeg is, want ik vind de foto mooi. :-)

    BeantwoordenVerwijderen