Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 23 februari 2011

Bijvullen in stilte.

Bezig in atelier loop ik af en toe naar m'n Spijkerbed om te kijken of alles wel goed gaat op dit lage pitje...





(Best stil hier vandaag..o ja, woensdag-Stilte-dag!)

6 opmerkingen:

  1. Maak er maar een lekker dagje van.
    Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom vandaag niet in de wachtkamer
    van het leven zitten.....de stilte.
    Ik ga vandaag kleiduiven schieten.
    Misschien schiet ik in de ....trouwens
    over rozen gesproken, dit lekker "ding"
    heeft vannacht heerlijk op de doornen geslapen.
    ssssstt silence...schilderse...jouw ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :-)
    eenheerlijke stilte heerst hier,
    er wordt gewerkt:-)

    dag walter, bedankt voor het hemelse deuntje:-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk gaat alles goed op dit lage pitje: de bieflapjes sudderen dat het een lieve lust is...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij namen die dag gisteren even in acht. Prachtige rust in het achterland van dit fraaie Nederland. En op het einde van de dag het bericht dat voor iemand die wij kennen de stilte definitief gekomen was. En dat maakte ons dan weer stil...

    BeantwoordenVerwijderen