Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 22 februari 2011

Er zit ook wit bij.








.....dus kom ik met mijn bloemenbon die ik cadeau had gekregen, bij de betreffende bloemist.
Dus ik vertel dat ik een bloemenbon heb gekregen en graag wat uitzoek.
De jonge dame in kwestie helpt mij (enigszins afwezig) met het uitzoeken van een combi, die ik natuurlijk eigenlijk zelf al in mijn hoofd had.
Ze pakt het gebeuren zorgvuldig voor mij in een vraagt;
"Is het een cadeautje?"
Waarop ik vraag; "Heeft u die trui van uw vriend gekregen of zelf gestolen bij de Zeeman?"

(Dat van mij heb ik natuurlijk niet echt gevraagd hoor, dat van haar vroeg ze wel....hihihi)

Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat enkel geëmancipeerde mannen begrijpen wat ik met dit stukje bedoel te zeggen...

8 opmerkingen:

  1. deze geëvrouwcipeerde vrouw denkt te begrijpen wat jij bedoelt, walter! ;-))

    ik hoop dat je nog heel lang mag genieten van je kadootje! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk genieten van deze mooie bos bloemen, Walter..!!
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig :-)
    Een leuk bosje bloemen op tafel met het voorjaar in het vooruitzicht, dat is genieten. En staat garant voor fotoplezier.
    Fijne dag Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja hoor, zeg ik in zo'n geval, en ik mag het thuis zelf uitpakken.
    natuurlijk is het een cadeau, dat je aan jezelf mag geven:))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. deze hunk van een vrouw denkt het ook begrepen te hebben ;-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het gaat er mij niet om dat iemand die kritiek
    levert zelf zonder zonden is...
    want dan kon niemand kritiek leveren.
    Maar als je tijdens een gesprek iemand anders over de hekel haalt, ook misschien onszelf
    onderwerpen aan een streng onderzoek.
    Het is een daad van naastenliefde als iemand die zichzelf niet van ondeugd kan bevrijden,
    daar een ander van probeert af te helpen in wie het kwaad misschien niet zo diep geworteld is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jaaa, mooi, er zit ook wit bij en dat is niet niks hé
    leuk toch, een cadeautje voor jezelf

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed Walter. Ik ben blij dat ik toch nog even kon kijken. Ik ben druk met laddertjes, als ik tijd heb en dat is weinig.

    BeantwoordenVerwijderen