Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 30 april 2011

Relax!


Gister een heftige dag uit met zoon...



Morgen, of een dezer dagen de foto's.
Hier nog relaxed, thuisgekomen bleek ik bij elkaar bijna 5 uur gelopen te hebben die dag.
We hadden samen weer een superdag!


En het weer was fenomenaal, allebei giga veel foto's gemaakt dus.

13 opmerkingen:

  1. Heerlijk toch zo'n dagje samen genieten...!!
    En gisteren was het nog goed te doen, denk ik, gezien de drukte van vandaag.
    Fijn Walter, geniet maar lekker na vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als het gezelschap goed vliegt de tijd aangenaam voorbij...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GeweldIG Walter, je blijheid om zo'n dag komt hier tot aan bij mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Samen is beter dan alleen
    dan is het dubbel genieten!
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, zo'n uitje samen! Dat is genieten.
    De mooie foto zijn een leuke extra.

    Je hebt niet stilgezeten met bloggen ondertussen zie ik. Het lukt me niet meer om op alles te reageren. Ik blader er wel doorheen en lees wat stukjes. Ik hou je site zeker in de gaten.
    Prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Fok.... Bijhouden??? Ben je mal, gewoon wat bladeren als je zin hebt en dat geldt ook voor reageren hoor....Verplicht een nummertje trekken hier hoeft echt niet, hihihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met jouw woorden en foto's geniet ik met je mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Samen met je zoon is altijd goed voor de sfeer, ik kan me er alles bij voorstellen, heb er zelf ook een....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wa een geweldig zitplekje heb je daar:))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nou walter ik zou er zo bij gaan zitten op je steen gaaf genomen en je heb een uitstekende look op de foto klasse opname huq evert

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @ Ed, volgens mij ben je in de war met steengrillen in een restaurant,dat kan je met meerdere doen...en die look; zonnebril van m'n zoon geleend! Hihihi. ( Hug terug!)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je zit er bijna bij als je boedha :-)
    nu nog een buikje en een grote smile
    eigenlijk gelijk ik er beter op, haha

    jullie zullen heel wat gezien hebben, 5 uur rondgelopen, de voeten zullen moe geweest zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Met z'n tweeën op stap in zo'n weer. Wat wenst een mens nog meer?

    BeantwoordenVerwijderen