Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 11 juli 2011

Een beetje zomergekkigheid?


Back to the seventies?
Mijn nieuwe lampe-ding.



Dat heb ik dan weer...
Zo een schaduw op een gordijn moet even worden vastgelegd!



Leuk om te zien..
Maar niet zo leuk om in te geraken.
Ik noem het dan maar;
'De zoete dodencel".

Ongeveer zo ziet het er van een afstand uit als je als kwijlende wesp het ding verlekkerd benadert.




De staafmixer is vervangen door een blender.
Nu is mijn vakantie geld op! 



Weet je wat dit zijn?
In dit geval zijn het;
Ingrediënten.
Leg het op een fruitschaal en ze noemen het;
.....
(Wie het raadt krijgt geen prijs!)



O ja, deze ging ook nog van mijn vakantie budget af.
Ik heb er wel mijn reis naar de Bahama's voor af moeten zeggen.
Ach, dat was maar voor een maand en deze gaat vast langer mee!

Tot zover;
Zomergekkigheid.

6 opmerkingen:

  1. Vakantiegeld goed besteed Walter, die lekkere smootties kun je het hele jaar drinken.
    Maak er een mooie maandag van.
    Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel gezellig allemaal
    maar die zoete dodencel, ocharme toch, nuja t is zeker een zoet einde dan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lekkere besteding walter je vakantiegeld,
    ja beter dit dan naar de bahama's want dat vergeet je toch weer :-)
    't is hier net zo gaaf :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha Walter,
    veel plezier met je 'buitenlandse' gasten morgen,
    ... en veel sterkte, je zal het nodig hebben ;-)
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op de bahama,'s kun je deze fraaie foto,'s niet maken.
    Trouwens....waar moet je spijkerbed staan op de Bahama,'s.
    Nee .....blijf maar lekker hier.....

    BeantwoordenVerwijderen