Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 10 juli 2011

Stoppen.

Een paar dagen stoppen met webloggen en de kijkcijfers zakken gelijk naar een hoopgevend dieptepunt.
Terwijl ik mijn dagelijkse hoogtepunten beleef in het ondergaan van de niet-virtuele wereld...
Ja kom zeg, uit deze onzin kan ik zelfs geen soep bakken, laat staan het brood zo heet opdienen dat het door niemand gegeten wordt!

Kom, ik ga weer eens real life beleven en dat op de gevoelige plaat vastleggen en in mijn wachtkamertje stallen, voorzien van bij en onderschrijfsels. Tussenvoegsels niet meegerekend!
Tot dan dan maar.
Trouwens, vandaag laat ik het hier bij.
Achteraf gezien heb ik afgelopen week weer vreselijk mijn weblogbest gedaan.
(Overigens gewoon omdat ik het nog steeds erg leuk vind om te doen, hoor!)

9 opmerkingen:

  1. Mooi die genomen foto in Willemstad..!!
    Jij doet toch altijd je best...
    Ja, het wordt overal wat rustiger. Duidelijk te merken dat 2/3 van Nederland vakantie heeft.
    Veel plezier als je real live gaat vastleggen op de gevoelige plaat.
    Fijne zondag en geniet maar van alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, soms laat je het er beter bij....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Karunesh is ook mijn lievelingsmuziek en al helemaal dit prachtige stuk!

    Geniet van het R.L. beter dan virtueel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is zomer dus komkommertijd Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. laat je leven niet afhangen van wat anderen doen of niet doen, walter!

    het leven zelf wacht ook niet .. ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een bijzondere conclusie trek jij uit dit stukje, Curie! Altijd erg grappig hoe mensen iets lezen...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dan heb ik tot hier weer gezorgd dat die kijkcijfers weer met een paar puntjes zijn verhoogd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hopelijk telt een maand later kijken nog mee voor je kijkcijfers.
    Nog even wat spijkers doorbijten en ik raak weer bij!
    Lukt het vandaag niet, dan morgen misschien, of overmorgen. Off zeker tegen het einde van de week...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ai, ai Renate, wat ben ik toch een last voor je. Maar ja, je weet, spijkerbedden zijn niet comfortabel! Hahaha

    BeantwoordenVerwijderen