Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 12 juli 2011

Versneld leven, versnelde tijd?



 When the purple light starts shining.
We all wil change!

Onderaan mijn dagelijkse weblog, boven in mijn zomerverblijf dus, staat een documentaire over de 2012 theorie. Hier en daar (persoonlijke mening) iets langdradig en vaak veel van hetzelfde, maar toch interessant.
Ongeacht hoe je er over denkt of tegen aan kijkt.
Dat de dingen versneld veranderen is geen nieuws, kijk alleen al maar eens naar de bizarre mogelijkheden van de techniek! Over het spirituele aspect daarvan wijd ik zelden uit op mijn weblog...mijn kijk daarop is nogal gecompliceerd en veelomvattend. En mijn weblog houd ik toch liever wat luchtig serieus.
Maar bij mezelf merk ik dat de dingen ook geestelijk in een versnelling raken. Kort samengevat ervaar ik het hele gebeuren als bijzonder positief en absoluut hoopgevend.
Meer dan dat zelfs... ik heb alle vertrouwen in de "grote verandering".
Het zal zeker niet zonder vallen en opstaan verlopen, maar het zal gaan zoals het (voor ons soms onbegrijpelijk) zal moeten gaan.

 De rommelige wereld zal veranderen in...
Veranderen in wat jij maar wenst!
En nu komt mijn simpele addertje onder dit ogenschijnlijk ingewikkelde gras vandaan;
Bovenstaand was niet meer dan een inleiding voor wat versnelde en vernietende foto's!
Let op, weer een nieuw begrip; "vernietend"".
Zie je nou hoe snel de dingen veranderen?

Het oude verdwijnt in het eigen kader van de herinnering.

Een nieuwe dimensie van beleven.
Één die nu nog ons bevattingsvermogen te boven gaat!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Walter,

    Ik ben via via op je blog gekomen en ben onder de indruk van de foto's.
    Omdat ik daar meer van wil zien, heb ik mij aangemeld op je blog.

    Hartelijke groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De veranderingen kunnen zo onmerkbaar en subtiel zijn dat je ze pas ervaart als je terugkijkt.
    Dan kijk je verbaasd naar jezelf. Om even later weer te ontdekken dat je misschien toch niet zóveel veranderd bent. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen