Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 8 november 2011

Ontspannen deed ik zo;

Het is nu vroeg in de morgen....
Iemand slaapt nog in mijn bed, ik ben er vroeg uit.
Er wacht een drukke dag op mij en het is Nu even heerlijk stil in huis.
Ik ontspan, geestelijk door;
Fotografie.
Is het een soort niet-fotografie, het soort fotografie waar ik gek op ben?
Bijna...bijna omdat ik het nèt even anders neerzet en nèt even anders bekijk.
Even anders ontspannen.
Straks staat iemand op en heb ik het ontbijt verzorgd.
Zorgzaam zijn is leuk, vooral als die "iemand" je enorm helpt om door de chaos van de verbouwing heen te komen.
Iemand is Fred.
Iemand kijkt mij verlangend aan...
Die iemand is Loekie.
Ik ga Loekie maar eens uitlaten en stuur dit stukje eerst even de ether in
De ether van het Nu, het nu dat straks toen was.
Toen, in het Nu van straks.

De foto's;

Zonder geluid. (Stil.)


Welke compositie is dit?






Het staat anders, ik weet het....




6 opmerkingen:

  1. Wauw dat is geel Walter, moooi is een van mijn favouriete kleuren, mijn muren zijn ook zonnegeel. :)))

    Succes met de voortgang. :)))

    lieve warme groet Karel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk als er een iemand nog ligt te slapen, dinsdag liggen er twéé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Walter
    Prachtige foto's..en dat in de vroege morgen..Mooi dat geel..Dat geel heb ik trouwens een beetje gemist hier vandaag..in de vorm van de zon..
    Maar zo te zien...Schijnt hij wel in jou huis..Gr Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De zon schijnt bij jou.
    Geniet volop..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die iemand zal wel goed slapen, t is een goed bedje :-)

    schieten Poppie en Loeka al een beetje goed op met elkaar?

    de compositie vind ik beetje druk, helemaal niet verlichtend

    BeantwoordenVerwijderen