Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 2 april 2012

Alweer.






3 opmerkingen:

  1. ja alweer
    de dagen vliegen voorbij
    welterusten Walter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moet weten Walter en ik ga er vanuit dat je het ook doet dat de artikelen niet door mijzelf geschreven zijn. (als ik de bron weet zet ik deze erbij) Ik lees veel over bewustwording en wat mij aanspreekt zet ik online. Ik leer er zelf van en ik hoop dan dat mijn lezers dat ook doen.

    Dat ik veel online kan zetten is omdat ik mijn vorige blog bewustleven.weblog.nl aan het overzetten ben. Ik had het daar niet naar mijn zin doordat alles is verandert en ik zit meer in mijn element bij blogspot.

    Misschien lees je dit als ongevraagde informatie maar er zijn al diverse volgers die zeggen dat ze me niet kunnen bijhouden. Haha. En ik maar uitleggen hoe dat zit.

    Ik zit nu op de ochtend te typen dus kan ik je geen welterusten wensen maar ik wil je wel een fijne en inspirerende dag toewensen.

    Groetjesssssss Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Diana, dank je voor je toelichting...je blog wordt er voor mij werkelijk niet minder om hoor. J maakt prachtige keuzes betreffende hetgeen je plaatst.
    Toch goed om te weten hoe het zit, anders zou je werkelijk één van de wereldwonderen zijn, hihihi!
    Op Spijkerbed schrijf ik persoonlijk alle artikeltjes zelf, maar ze zijn dan ook van een geheel andere 'aard' dan de jouwe. Op mijn andere blog 'Werkwijze' citeer ik meestal met bronvermelding.
    Meteen geef jij door jouw reactie mij de gelegenheid m'n eigen ei hierover ook maar een kwijt te kunnen. O ja..en natuurlijk maak ik wel al mijn foto's zelf.
    Dat is geen hobby meer, maar ondertussen bijna een obsessie! Haha.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen