Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 3 mei 2012

Goddeloos zijn.


En natuurlijk zit Hij ook daar toch?

We zoeken naar God, we geloven in God of we geloven er niet in.
Wat een vreemd gedoe eigenlijk, net zo gek als op je fiets zitten en je afvragen waar je fiets is!
Zijn we niet gewoon in hetgeen dat we God noemen?

Ik had weer een hele verhandeling in mijn hoofd over dit thema, maar daardoor zou ik het rechtstreekse van deze zienswijze ontkrachten.
Al typende vraag ik mij af; waarom staat mijn pc niet aan en..waar is hij eigenlijk?
Toch geloof ik dat ik er één had....
Twee zelfs...

1 opmerking:

  1. Mooi logje Walter.
    Maar het laatste van die PC begrijp ik niet.
    Of... misschien toch wel in de context van het voorgaande. Ik zoek het paard en ik zit erop, bedoel je?

    Maar ja andersom als vergelijking wordt het moeilijker, want god is ook in mij, maar de PC niet, alhoewel hihihihi.

    BeantwoordenVerwijderen