Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 19 juli 2012

Leven op zacht beton.


Eigenlijk is dat hoe ik mijn leven tegenwoordig ervaar;
Leven op zacht beton!



Vaak wordt er gezegd; het leven is hard en dan denk ik tegenwoordig,
het is maar hoe je het bekijkt. 




Uitgeleerd ben ik nog lang niet, maar wel weet ik dat tot op heden mijn 'beton' steeds zachter wordt.

( En mijn 'vallen en opstaan' niet minder hard! )

5 opmerkingen:

  1. Een mens is nooit uitgeleerd, Walter.
    Soms is het met vallen en opstaan.
    Maak er vandaag een mooi dagje van, zonder vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een byzondere overdenking
    de laatste foto lijkt een schilderij..of is het dat ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad Yvette, het was een bijzondere overdenking. Ik besloot hem niet verder toe te lichten, dat zou 'm enkel maar ontkracht hebben. De laatste een schilderij? Was maar waar! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen spijkerbed meer?
    Rubber spijkers :-)

    BeantwoordenVerwijderen