Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 17 mei 2013

Een extra leuk bericht schrijven...

 
Klavertje vier voor jokkebrokken.


Ja, daar had ik reuze zin in.
Sinds mijn laptopje het weer doet kom ik niet veel verder dan..de laptop.
Gut, wat was ik heerlijk actief toen de schat 2 maanden in de wacht lag.
Uit pure ontkenning had ik het ding onder de bank geschoven nadat ik met Wehkamp en Compaq kluitjes het riet in was gestuurd!
Tja, totdat..ik 'gered' werd door dat pc-klusmannetje.
Nou ja..gered?
Eigenlijk ben ik nu totaal verloren!
Lappie staat op de eettafel vanwaaruit ik bijna zittend alles om mij heen onder controle kan houden.
Heb je al eens gehoord van de luie-laptop-pens?
Het mobiele buikje dat ontstaat door laptopverslaving?

Zoals ik heb aangekondigd in de kop van dit stukje;
Ik wou een extra leuk bericht schrijven...

Dat is niet gelukt, want jokken loont niet.
Een groot gedeelte van dit schrijfsel is uit de duim gezogen en gelukkig type ik met mijn middelvinger!
Ik wens jullie vast een extra leuk bericht weekend, want het blijkt alweer pasen te zijn!
Niet teveel pinksterbloemen eten hoor...

3 opmerkingen:

  1. Hahaha,ik zie het helemaal voor me.
    Maar fijn dat jouw toppie weer goed werkt.
    Dan maar naar de sportschool als alternatief :-)
    Op naar een fijn pinksterweekend..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. eerst moest ik hier gaan googlen, want wat is jokkebrokken? maar nu ik 't weet is het een goed gevonden foto erbij :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je mot tenslotte wat en als je met je middelvinger tikt en je duim zuigt (? klinkt nu een beetje als een 18+ stukje, of ligt dit aan mij door het fluitekruid stukje waardoor ik nu met een mooie meid van 18 in minirok in gedcahten zit ? )maar goed, zijn twee van de tien vingers goed benut.

    BeantwoordenVerwijderen