Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 5 juli 2013

Tuinwerk.




Fijn dat Fred me weer hielp.
Zoiets samen doen is toch veel inspirerender dan in je eentje.
Het is nu gisteravond, nou ja nu is het vandaag natuurlijk maar ik typte..enz. enz.
Je merkt het al, het wordt geen bericht!
Heel veel weggesnoeid en heel veel extra licht in de tuin.


Ben niet in een 'blogbui', hahaha!
Misschien toch wat moe?
Maar het was al met al een zeer gezellige en aktieve dag.
Fred is een harde werker!


4 opmerkingen:

  1. Fijn dat je samen met Fred die grote tuinwerken hebt kunnen klaren.
    En dat er weer veel meer zon de tuin in kan komen.
    Daar krijg je de komende dagen extra veel plezier van.
    Op naar een heel zonnig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. met 2 werken is inderdaad veel leuker

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb enkel kleine plantjes in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen