Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 18 augustus 2013

Gewoon stug door blijven bloggen...




De druiven zijn nog lang niet rijp, maar komkommers zijn er volop.
Komkommertijd dus.
Voor de laatste moet ik dan wel naar de supermarkt hoor en wat die druiven betreft...
Misschien er gewoon maar onder gaan liggen in mijn tuinstoel en daar blijven totdat ze rijp in mijn mond vallen?
Dat  lijkt me een goed idee om nog verder te voorkomen dat ik mijn blog vervuil met nikserige berichten.
 ( Zet hierbij een cd op met lachgeluiden...)
Het was geen goed idee mijn blogberichten van de achterliggende periode terug te lezen, ik barstte in huilen uit!
Vandaar dat ik er nu met een soort humor over tracht te schrijven.
Een beetje rechttrekken die boel, dacht ik.
Toch blijf ik stug doorbloggen totdat...
Voor het 'totdat' heb ik nog geen invulling verzonnen.
Zwaai!! 
 :-)

( Het is pas over als het (z) over is)




9 opmerkingen:

  1. Deze komkommer berichten zijn ook goed hoor.
    Moest idd. lachen toen ik het beeld van jou zag onder de druivenboom.
    Start klaar om de rijpe druiven op te vangen.
    Hopelijk heb je er nu een parapluutje bij, want dat is wel nodig, anders wordt je wel erg nat..!

    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Walter,
    Ik herken (denk ik) het gevoel van te willen terugkijken naar momenten waar je jezelf op die manier kon uitdrukken dat mensen er gemakkelijker konden op reageren.
    Reacties zijn altijd leuk, stilte wil niet zeggen dat we er niet zijn...

    Is hetzelfde met berichten. Soms lijkt een bericht geen bestemming, bestemmeling te vinden.
    Wees maar zeker dat dit wel zo is.

    Je bent er Walter en we zien je! En ik ben blij dat je er bent!
    Komkommers moeten ook hun plaats krijgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bedoelde wel niet dat jij een komkommer bent hé.
    Want als ik het zo nog eens lees, zou het zo kunnen overkomen.
    Er moest een alinea tussen de 2 laatste zinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha Ann, nee hoor, zo had ik het ook niet begrepen, ach en verder heeft de komkommer wel mannelijke 'trekjes', dus zo er is dat niet hè ;-)
      Beter een komkommer dan een zure pruim...
      En met dat laatste bedoel ik jou natuurlijk al helemaal niet, hahaha.
      Tja, zo komen de vegetatieve misverstanden de wereld in.
      Vrolijk word ik er wel even van.
      Dank.

      Verwijderen
  4. geen enkel bericht is nikserig
    ofwel iets om over na te denken, ofwel om te lezen met een glimlach, steeds brengen je berichten een gevoel over

    een zeldzame keer verveling haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die zeldzame keren zijn misschien juist goed opdat mijn blog niet al te voorspelbaar wordt? ;-)

      Verwijderen
    2. k meende dat niet hé Walter, ik verveel me hier nooit

      Verwijderen
    3. Dan ga ik daar maar eens m'n best voor doen An, zorgen dat jij je hier verveelt! Haha een nieuwe uitdaging is nooit weg... ;-)

      Verwijderen