Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 4 februari 2014

De bril mag af.




Zonder bril, indien je die normaal nodig hebt, is de foto goed te doen.
Mijn buitenfuchsia is gewoon door blijven bloeien, deze 'winter'.
Ze zien wat bleekjes, maar dat zou jij ook zien in hun situatie.

Vandaag een eenvoudig bericht dus.
Gisteren al mijn kruit verschoten!
En voor morgen, Stilte-dag staat er een heel verhaal klaar.
Dan heb ik het over...
Stil zijn.
(En er is nog geluid bij ook!)
;-)



7 opmerkingen:

  1. mooi walter!
    daar word ik stil van : )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, de eenvoud van het winter blommeke straalt...!!
    Fijne dinsdag Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even een heel lieve groet en ja: stilte dag zou het elke dag moeten zijn.
    zoals tussen ons Walter, altijd stil maar volop aanwezig....
    dag dag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zeg je heel mooi Marieke, want zo voelt het ook voor mij!

      Verwijderen
  4. Het is nog geen winter geweest..en zo voelt de natuur (bloempje) het ook aan.
    Hier weer een prachtige dag vol zonneschijn net zoals gisteren.
    Dan zal ik morgen in alle stilte langs komen en genieten van het stilte geluid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We houden het eenvoudig met een eenvoudige stille groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is te hopen dat die fuchsia niet al haar kruit heeft verschoten ;0) en van de zomer ook wil bloeien.

    BeantwoordenVerwijderen