Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 5 februari 2014

Een stille sigaret..



Ik wil je wat vertellen..
maar ja, hoe zeg ik het?
Het duurt niet langer dan een sigaret.


Gelukkig rook ik niet meer.

Dus werd het een stukje voor op;
Stilte-dag.








Meer lezen mag je pas doen voordat je slapen gaat...





11 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Walter.
    Een mooi nummer..!!
    Ik zal er vanavond nog eens aan denken.
    Fijne woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. walter? deze reactie snapte ik niet:
    Woef, woef! ( Daar had ik weer eens zin in) ;-)
    ? :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nooit gerookt, wat moet ik dan doen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, gewoon nergens vanaf laten hangen hoe lang iets mag duren..in ieder geval niet van een sigaret! ;-)

      Verwijderen
    2. Gelukkig gaat het niet over een sigaar :-)

      Verwijderen
    3. En ook niet over pijp... ;-) Zelf ooit pogingen gedaan, maar dat werd me een gesop!

      Verwijderen
  4. Gelukkig rook ook ik niet meer, maar hiervan krijg ik wel weer ff zin in een .......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gek genoeg is dat bij mij helemaal totaal verdwenen als het om sigaretten gaat. Misschien ligt het eraan dat ik pas na mij 30ste ben gaan roken? Helaas heb ik dat gevoel niet bij alcohol, maar ja, een mens kan niet alles hebben... ;-)

      Verwijderen
    2. Kleinigheidje blijf je houden ;-)

      Verwijderen
  5. k wist niet dat er waren die lawaai maakten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Allé An, ik zal u even bijscholen! Die elektronische gaan vreselijk tekeer!! :-)))

      Verwijderen