Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 8 februari 2014

...maar verder gaat het wel goed...


Das toch zo heerlijk, in gedachten een stukje op je blog schrijven met de meest vreselijke ontboezemingen!
Moet je echt ook eens doen...
Of niet alleen in gedachten, maar ook gewoon in het echt typen en dan plaatsen als concept.
Geen idee of de eigenaar van dit blogsysteem daar kan kijken...
Dit is het zoveelste niet-schrijfsel, ooit bedacht maar toch best moeilijk om er aan te voldoen in een blogbericht. Net zoals dat label niet-fotografie, ook bijna NIET te doen!
Het is nu donderdag( als ik dit stukje schrijf) en vanavond komt er iets op tv dat ik absoluut wil zien!
( Zijn er neerlandici in de zaal? Is het nou 'dat' ik wil zien of 'wat' ik wil zien?)
Maar ik ben geen 'geprogrammeerde' kijker, en al helemaal geen 'horizontaal geprogrammeerde' kijker!
Verrassingen op tv? Zelden.
...maar verder gaat het wel goed...

Eigenlijk beter te zeggen;
Het gaat goed met me.
(Dat laat geen ruimte voor twijfel, toch?)
Kijken of ik nog ergens een niet-foto vind.
Het is uiteindelijk een niet-foto van een niet-werk van me geworden.
Wachtend op de schaar en prullenbak of..
op verdere inspiratie om er nog iets mee te doen, anders dan vernietigen.
...maar verder gaat het wel goed...

En pas vandaag weet ik of ik inderdaad donderdag gekeken heb.

4 opmerkingen:

  1. Ben geen neerlandicus maar twee vliegen in een klap ? "Dat""wat" je wil zien ...
    Zoals je ziet heb je niet veel aan me ...... maar goed dat het goed met je gaat.
    En heb je gekeken naar "dat wat" je wel/niet gekeken hebt..... of wat het gezien.?
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon doorgaan zonde van het papier. De witkwast er hier en daar over en verder fantaseren hahaha. Gelaagdheid is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen