Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 7 februari 2014

(Dan doe je je even netter voor dan je bent..)




Straks visite, dus nu even een snelle 'opruim'...
Ik ben soms bang dat ik werkelijk de enige ben die dat zo aanpakt ....
Ken je die trucs waardoor alles spic en span lijkt, terwijl het eigenlijk niet zo geweldig in orde was?
Potver, wat zet ik nou weer op mijn blog!


It wasn't me.

8 opmerkingen:

  1. Dan wens ik je veel plezier met je visite!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Visite net weg en...het was best gezellig. Als eenling een stel op visite hebben is altijd even afwachten hoe het loopt. Kan nou eenmaal niet zeggen; Schat schenk jij even wat in? ;-) De trucs,gewoon zorgen dat alles wat binnen het gezichtsveld is schoon 'lijkt'.
      Wc moet vooral fris ruiken! Bijna viel ik door de mand toen er naar mijn bovenverdieping gevraagd werd... 'Niet echt opgeruimd, dat laat ik de volgende keer wel zien'...Trucs vallen dus best mee, en ik heb er geen moeite mee om druk te zijn alsof ik met z'n tweeën ben! :-))))

      Verwijderen
    2. Ergens had ik Houdini trucs verwacht, of op zijn minst iets van "Hocus pocus".....
      Maar dat heb je als het lijkt wat het lijkt .... waarop het lijkt.....

      Verwijderen
  3. nee die trucs ken ik niet, vertel vertel :-)
    geniet van je bezoek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn trucs staan reeds vermeld An, kijk maar boven je hoofd hier! ;-)

      Verwijderen