Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 7 augustus 2014

Bloggen en vette vis.




Ja, laat ik het daar eens over hebben.
En over alles wat er tegenwoordig mogelijk is.
Techniek heeft natuurlijk zijn schaduwkanten, je kan er behoorlijk lui door worden.
Ho, ho ho,ik grijp hier in! Je gaat toch niet weer over ellende beginnen, hè?
Pardon, wie bent u, dit is mijn blog en ik doe ermee wat ik wil!
Dan heb ik slecht nieuws voor je, ik ben een hacker en heb je blog gehackt!
Sorry, maar daar geloof ik niks van...maar nu ben ik vergeten waar ik over wilde bloggen.
Baardaap, je wilde bloggen over bloggen!
Je gaat toch niet grof worden, hacker, anders laat ik mijn virusscanner op je los!


Baardaap, hoe durft hij!
Heb de intruder er via mijn virusscanner uitgegooid, lekker puh!
Maar bloggen blijf ik leuk vinden, met zo nu en dan een inzinking van; wat zal ik er nou weer eens opzetten?
Gelukkig zijn er dan hackers die mij weer even wakker maken.
Misschien van de woensdag 'gehacktdag' maken.
Ben er een dag te laat mee...

Dude, I'll be back...grinzzz

Potverdorie nog es aan toe!!!


Hihihi, nanana tong uitsteek! :-P

Erg hardnekkig die hackers..
En verder probeer ik regelmatig vette vis te eten, het schijnt gezond te zijn en wie weet leef ik dan een dag langer..
Dit bericht valt onder eob, extra onbenullige berichten dus.




 Wederom, vraag me niet waarom..

2 opmerkingen: