Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 28 augustus 2014

Confrontatie; Ik blijk een chaoot!



Heinsberg, Duitsland.
Het kan met de veranderde situatie te maken hebben, want ineens voelt alles anders.
In huis werkt geen enkel systeem meer, terwijl ik boven de was halverwege aan het opruimen ben, sta ik plotseling in de keuken en was rommelig af en terwijl ik eindelijk een ontbijt klaarmaak, zit ik weer boven om iets te pakken wat ik acuut vergeet als ik boven ben..
Verder gaat het goed met me!
Hahahaha...


Inderdaad, je raadde het al.. ;-)



Zou je me geloven als ik zeg dat dit Gouda is?
Hihihi.

Jan wil liever niet in beeld, jammer voor Jan...hij loopt ergens... ;-)


10 opmerkingen:

  1. Nee, dat geloof ik niet en jij ook niet want je schrijft er zelf bij dat het Duitsland is.
    Mooie dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe bedoel u
    wat raden
    heb u het helemaal gevonde
    ben u verlief?
    Wat heerlijk dan. :-)))))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bijna 65...verlief? Nou lieve Elly, ik denk toch dat ik het anders noem. Jan is iemand die mij intens raakt! Helemaal gevonde? Ja, in het Nu heb ik het helemaal gevonde en heerlijk voelt het inderdaad. ;-)

      Verwijderen
  3. Heerlijk walter . Geniet ervan. Dat is je wel toevertrouwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jan met het gestreepte shirt?
    En dat is normaal dat je een chaoot bent ineens hoor Walter, ik lees iets verder dat Jan daar dan ineens staat of komt.. een mens zou van minder chaotisch worden :-)))))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee buuf, niks gestreept shirt...hihihi

      Verwijderen
    2. Die vooraan op de laatste foto dat zou toch te makkelijk zijn? Dan Jan met het donker blauwe shirt en korte broek? Er staat ook nog iemand achter de fontijn maar dat kan ik niet zien of het een dame of een heer is? Of hij is misschien niet zichtbaar? Hahahahaha..

      Verwijderen
  5. Bij het vorige blog een nette vent, nu een chaoot, ....in elk geval .......

    BeantwoordenVerwijderen