Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 10 augustus 2014

De leuke dingen...

Eindelijk mijn ware gedaante, ik heb het lang stil gehouden..
Waarschijnlijk kijkt hierna niemand meer op mijn Spijkerbed..


 Zeg nou zelf, Jan en ik zijn toch 2 knappe kerels?

Ben 3 uur bezig geweest met retoucheren om er nog iets van te maken.
Maar ik kan gerust zeggen dat Jan leuke foto's maakt...

Ook Poppie was de klos...


Gisteren hebben we (?) een frituurpan enzo gekocht en spraken we over wat er allemaal in de wereld gebeurt.
Waarschijnlijk gaan we ons volvreten aan van alles en nog wat om daarna met spandoeken over wereldvrede op de Dam in Amsterdam te gaan staan.
Ik weet zeker dat het helpt!
De frituurpan was een komisch succes, na 3 kwartier gesleutel om het ding in elkaar te zetten, sloeg de vlam in de pan toen we het frituurvet er in deden.
Maandag mag ik hem terugbrengen en de chinees was weer blij met ons...

 


7 opmerkingen:

  1. ik weet niet waar jullie met je gedachten zaten, maar een frituurpot is die niet volledig als je die uit de verpakking haalt>? 3 kwartier sleutelen? hahaha, eigenlijk had ik daar graag iets van gezien!
    Of ligt het zoals op je foto, teveel hoofden en ......(de rest mag je raden, je wil niet weten wat ik denk) :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zie je maar wat Jan allemaal teweeg brengt.
    Hij brengt je allemaal tot nieuwe impulsen, zelfs tot 3 kwartier sleutelen aan een frietpan.
    Mooie fotobewerkingen heb je gemaakt.
    Fijne zondag samen..!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Frituurpan? Jij bent toch de man van de gezonde voeding? Meteen gestraft met de vlam in de pan ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je dit allemaal op je nuchtere maag ziet.... dan ben ik blij met de chinees en voor friet ga ik toch maar naar de cafetaria ......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Walter de gezonde man, nu samen met Jan de vlam in de frituurpan.
    Maar niet getreurd want Chinees heeft hun weer opgebeurd.
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Getver, enge foto's en patat. Ik stop ermee
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zie je wel, ik was er al bang voor dat je op me af zou knappen.. ;-)

      Verwijderen