Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 29 augustus 2014

Je identiteit.



Hoe verschillend kan je zijn?



Je meent te zijn die je bent en natuurlijk ben je dat, hoe dan ook!
Maar je bent ook die je bent door omstandigheden.
Ik kan alleen mijzelf als voorbeeld nemen, das logisch.
Sloddervos, maar eigenlijk perfectionist, want als ik eenmaal begin met 'netjes' leven is er geen houden meer aan!
Bij Jan is het poepie sjiek, bij mij is het...hihi, laat dat sjiek maar weg en dat poepie ook, tenzij ik de kattenbak te lang niet verschoon.


Al met al gaan we er toch voor om er een leuke relatie/vriendschap van te maken.
En toen ik gister even naar boven ging om mijn weblog bij te werken, ging Jan los!
Niet meer te stoppen toen hij in mijn tuin ging werken.
Ik zei nog, als je er maar plezier in hebt..
En ik moet zeggen, hij heeft prachtig werk verricht!
















 Mijn heg door Jan bijgewerkt en tussen neus en lippen door vertelt hij daar ook een opleiding voor te hebben gehad.
Soms vraag ik mij af;
Wat kan hij niet?

7 opmerkingen:

  1. Leuk die verschillende huisinrichtingen. Aan elkaars huisinrichtingen wennen en je thuis gaan voelen in elkaars huis, is ook een mooi moment. Aan de ene kant is het jammer dat jullie zo'n eind uit elkaar wonen. Aan de andere kant is er steeds een overgang, per auto of per trein, echt naar elkaar toe reizen, waardoor je je op elkaar in kunt stellen. Wanneer jij een sloddervos bent, dan heb je die foto zeker op een moment genomen dat je de kamert super netjes had opgeruimd? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou walter voor een sloddervos te zijn is er weinig slodder en vos te bespeuren!
    En bij Jan is het inderdaad helemaal anders dan bij jouw en met mijn hart op mijn tong ga ik toch zeggen dat het op foto bij jouw veel warmer aanvoelt.. Lieve Jan, neem het mij niet kwalijk he want het is geheel mijn eigen mening en ik bedoel het niet slecht! En smaken verschillen, god zij dank :-)
    Maar bij ons (mijn vriend en mij) is het ook zo en we zijn ondertussen al weer 4 jaar samen dus....
    En de tuin, goed gedaan Jan, ik heb ook een tuintje.. hahahahaha..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die twee interieurs kan je goed mixen......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. als jij niet goed terechtgekomen bent bij Jan, en hij bij jouw
    kan hij z'n opruimerigheid extra kwijt bij jou :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Door drukte de afgelopen weken geen kans gezien jouw blog te bezoeken. Ben blij dat ik weer van de partij kan zijn. Wat maak je toch leuke Posts. Lezen als een leuk boek. Persoonlijk en open. Stond versteld van de verschillende inrichtingen. Hoe leuk lijkt me, als je dan voor het eerst bij elkaar op bezoek komt. Je kijkt je ogen uit... Ik vermoed dat jullie elkaar prima aanvullen in eigenheid. Leuk Walter! Wens jullie al het goeds en veel liefde samen toe. Lve grt, Hedy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ja, nog ter aanvulling: ik ben gek op visgraatparketparketvloeren!

    BeantwoordenVerwijderen