Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 5 augustus 2014

Over de leuke en mooie dingen...



Afgelopen zondag een heerlijke wandeling in 't Weegje...met je weet wel ;-)
Het leek me een fijn idee om hem te trakteren op een terrasje, geld is maar geld en wat ik niet meer heb ga ik heus niet uitgeven.
Dan blijft J. stilstaan en kijkt me aan...
Om een kort verhaal lang te maken, het terrasje staat op bovenstaande foto.
Kleren uit was vast niet in dank afgenomen op dat andere, onderstaande terras! :-))


 Zeer geachte en geliefde bezoeker ( ff slijmen) welk terrasje zou jij kiezen na de mooie wandeling?
Mocht je niet het mijne kiezen dan verwijder ik je uit mijn bestanden!



6 opmerkingen:

  1. Haha... vooruit... Als ik mijn kleren AAN mag houden dan gaat mijn voorkeur uit naar het bovenste terrasje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet zo preuts Cilia, maar voor jou maak ik een uitzondering en doe een stropdas om. Oi, heb zo'n ding niet eens in mijn kast! Dan maar gewoon een keurige slip aan..

      Verwijderen
    2. ;-) ;-) ;-) Fijne dag nog Walter...

      Verwijderen
  2. Het jouwe, bovenstaand dus.. en als ik mijn kleren dan ook moet uitdoen dan verkiezen jullie het onderstaand terras.. hahahaha hahahaha hahahaha..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi paars is niet lelijk! De bovenste dus. Mooi ook hoe de betreffende foto net iets uit focus is. leuk effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zelf kies ik het onderste, daar heb ik nog niet gezeten, dus... :-D

    BeantwoordenVerwijderen