Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 15 augustus 2014

Van ziel tot ziel.

En dan gebeurt er ineens iets...
Je ontmoet iemand waarbij je elkaars ziel ervaart.
Dat gaat verder dan liefde of genegenheid.
Oké, er zijn grote verschillen, Jan is een keurige man en ik een absolute sloddervos.
En er is de afstand, 171 kilometer is niet niks!
Dus Jan is weer bij mij, tot op heden konden we prachtige avondwandelingen maken...
Zo ook gisteravond, gelukkig had Jan z'n iPhone bij zich want het avondlicht en het landschap waren weer schitterend!
Het leuke is dat hij het fotograferen heeft ontdekt, samen enthousiast over iets zijn is heerlijk.
Verder voelt het toch wel kwetsbaar om weer ontzettend om iemand te geven...
Voor altijd samen, tja dat zou er mooi zijn.
Hij vindt de 15 jaar verschil geen probleem en zelf voel ik het niet.
Ik ben gelukkig nog steeds een speelse en ondeugende man.
Net als Jan..
Dus samen lots of fun.
Nu is nu en vandaag leven we.

Foto's van Jan op fotoblog: klik

6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je Joo, mijn geluk even delen met mijn bezoekers voelt ook erg goed..

      Verwijderen
  2. Samen herinneringen maken...één van de mooiste dingen in het leven. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn Walter, ik ben ook blij voor je...!!
    En voor morgen en de komende dagen veel plezier 171 km verderop, mooie dagen hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog effe en je bent zielsgelukkig.... of nu al ?

    BeantwoordenVerwijderen