Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 16 augustus 2014

Lachend op de foto is...

Ronduit gezegd, lachen voor een foto kan ik niet.
Ik zie er dan uit als een hark die zichzelf in het gezicht sloeg door erop te trappen.
En natuurlijk lijk ik op deze foto veel ouder en veel dikker!
Maar daar gaat dit weekendbericht eigenlijk niet over..
Het dreigt een veel te serieus bericht te worden over onzekerheid enzo.
Vooral die enzo's kunnen erg deprimerend zijn.
Waarom ik mezelf hier afbeeld?
Soort masochisme denk ik.
;-)

Verder had ik weer een aanval van 'niet-fotografie', zo nu en dan krijg ik die kramp en moet er gehoor aan geven..
En dan ben ik niet meer te stoppen, niks is dan meer veilig voor me.
Luchtig weekendbericht dus...
De frituurpan doet wonderen...inmiddels kan ik mijn eigen veters niet meer knopen en de plasser zie ik ook niet meer onder de douche..Hihi..Zelfs m'n tenen zijn buiten zicht, en ik fantaseer weer dat het een lieve lust is!
Dan nu maar even een serietje niet-foto's.
Het weer is erg veranderd, de ideale omstandigheden om mijn niet-foto's te bekijken toch?

 Gezond en ongezond, als broer en zus naast elkaar.



 Close-up van mijn buik...





En 2 dagen daarvoor had ik nog op mijn knieën gelegen om de vloer te dweilen.
En mens blijft ook aan de gang...

6 opmerkingen:

  1. Ha, maar je kunt ook weer aan het lijnen, dat zie ik wel.... :-)
    Een goede compensatie voor de frietpan.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry buuf ik zit via mn ipone te modereren en drukte verkeerd doe m maar nog een keer Hihi de

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga mijn best doen want een ingeving op het moment zelf is altijd het best.
    Dat je niet kan lachen op een foto geloof ik niet want het tegendeel staat op je blog.
    En volgens mij lijk je als je lacht meer op een gele tijger dan op een hark ;-)))) hier ga ik commentaar op krijgen! Hi hi hi..
    En dat onzeker is nergens voor nodig, de rest daar kan ik niets over zeggen want dat weet ik niet :-)
    En dat fijn goed zelfbeperking weekend dat ik je wens heb ik nu 2 gedaan! Hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi volgens mij het niet gele maar geile tijger

      Verwijderen
    2. Hahahahaha.. jahaaaaa het moest "geile tijger" zijn! Het was ook met mijn phone dus dan gaat er al is wat de mist in, deze keer was het een lettertje! X.

      Verwijderen