Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 18 augustus 2014

Riskant bericht op maandag.

Uitputtingsverschijnselen...niet zo gek eigenlijk als je gewend bent om als kluizenaar te leven en dan..
En dan is er een overdose aan leven in de brouwerij.
Mochten de dingen gaan zoals gepland dan ben ik vandaag terug uit Roermond en ben totaal gestressed vanwege het grote verschil van...zijn die je bent, of in ieder geval geworden bent.
Vooruitschrijven...tja, waarom niet?
Wat niet door bleek te gaan of anders ging dat zet ik hier dan wel weer neer.
Met foto's van mijn telefoon met 30.000 mogelijk heden.
Er zit zelfs een kleine magnetron in voor snelle snacks, maar ik geef toe ermee bellen vind ik nog steeds een hele klus.
'Ping'!! Aha, mijn minibitterballetjes zijn klaar...
Vette vingers op mijn iPhone ...
Dus in de trein naar muziek luisteren en balletjes uit je phone.
De techniek staat voor niks tegenwoordig.

Bij dit bericht past alleen absolute niet-fotografie.

13 opmerkingen:

  1. Goede reis terug vandaag, of als alles toch anders loopt dan verwacht nog fijne dagen...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij heb je last van een jettlag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liefde kan ook vermoeiend zijn hoor Walter.. ik denk dat het op onze leeftijd normaal is.. maar je hebt een week om te recupereren dus.. :-) niet teveel bij nadenken, de tijd zal het wel uitwijzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gek he, ik hoop dat je er nog een dag in Roermond blijft, dat zou een goed teken zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, maar ook een goed teken is dat ik Poppie niet langer alleen laat dan verantwoord is.. ;-)

      Verwijderen
  5. Het is gelukt...en dat wat was was bijzonder prettig, aangenaam en leuk..
    Jettlag, meer een soort trainlag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En nu de aankomende dagen knock-out ......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. vreemd dat het voor mij herkenbaar is, die uitputting na een dag onder de mensen en ergens naartoe gaan

    haha k zie het al gebeuren eten die uit de iphone komt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kan Poppie mee in de trein? Als Jan van jou houdt, houd ie ook van je kind ;-). Walter, ik vind het super dat jullie het samen zo goed hebben! Keep on Rolling.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Poppie wil ik een treinreis niet aandoen! Ze kwam spontaan naast Jan zitten, iets wat ze nooit doet bij 'vreemden', dus Jan en Poppie kunnen het goed met elkaar vinden. Als ik meerdere dagen naar Roermond zou gaan heb ik gelukkig een oppas.

      Verwijderen