Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 18 augustus 2014

Verslavend.


 Ben me hier  geestelijk aan het voorbereiden op de waarschijnlijk
lange zit. Vandaar mijn sullige houding, gnagnagna.

Mensen die naast elkaar zitten met hun internet ding en op die manier communiceren..ik heb er nu een beetje begrip voor, hihihi.
Als ik hem niet van Jan gekregen had, zou ik er waarschijnlijk nog heel lang geen gehad zullen hebben.
499 euro, of daaromtrent!
Toen ik op de terugreis voor het eerst de radio functie uitprobeerde, had ik er geen erg in dat, ondanks het oortelefoontje, het geluid ook keihard aanstond!
Er liep een man lachend langs...en ik dacht al, wat is het geluid van die oortelefoon dof?
Toen ik het door had heb ik nog even met lichte paniek op allerlei toetsen moeten drukken om hem op earphone only te krijgen.



Hier barst ik in tranen uit als Jan me uitzwaait...
Je zou 't nog geloven ook, toch?
;-)

6 opmerkingen:

  1. Whahahahahah ja heerlijk dat he het geluid zo onbewust laat knallen.
    Ik vind dat alleen maar leuk omdat het mijzelf niet overkwam natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is me niet duidelijk of je nu verslavend bent aan de Iphone of aan Jan ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht net hetzelfde als A.. maar dat antwoord heb ik dus al gelezen :-)
    als ik je zo zie zitten zou een mens inderdaad compassie krijgen.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die foto's in de trein. Ik vind dat Jan wel heel lief voor je is. En wat een lange reis! Wat ik me afvroeg... Nu bijna iedere Nederlander een smartphone in bezit heeft (of in de hand), ontstaan er nog gezellige gesprekjes tussen reizigers?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij nog zelden...iedereen, zowel oud als jong lijkt in zijn eigen wereldje te zitten.
      Hele gesprekken voeren via je mobile waar iedereen van mee mag 'genieten', eigenlijk zeer gênant! En irritant voor medereizigers..

      Verwijderen