Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 17 augustus 2014

Over hoe de dingen kunnen voelen..

Zeer waarschijnlijk zit ik nu voor het eerst in Roermond bij Jan..
Als je de foto's van ons beide interieurs zou zien en het bijna onoverbrugbare verschil..
Jan en ik willen oprecht dat onze relatie gaat slagen en dat op zich is een goed begin!
Maar ik zit hier nu te typen, vlak voordat we richting Roermond gaan...ben eigenlijk behoorlijk...tja, welk woord gebruik je daarvoor? Zenuwachtig, onzeker?
Ik heb hem zo goed mogelijk ingelicht over mijn bipolaire toestand, maar er afstandelijk over vertellen en het werkelijk beleven?
Hij slaapt nog, het is zaterdag 16 augustus en mijn onzekerheid neemt toe...
Weet je, we hebben het zo gezellig samen, dat wil ik nooit meer kwijt.
Maar we kunnen nog zo ons best doen, het leven gaat zoals het gaat, het leeft zichzelf en we kunnen niet veel meer doen dan ons er aan overgeven, ook al denken we alles in de hand te kunnen hebben en houden.
Mijn bipo zijn wordt helaas weer steeds sterker, het maakt me soms angstig en verdrietig.
Aan de medicijnen ga ik NOOIT meer...
Vreemd toch, ik lucht mijn hart aan...blijkbaar aan elke voorbijganger op mijn blog, maar vooral aan mijn liefdevolle vaste bezoekers. Ja, dat kan ik gerust zeggen..
Bloggen vanuit je hart levert mooie dingen op.
Ik ben jullie werkelijk dankbaar.


De sfeer van bovenstaande foto is hoe ik mij een beetje voel...
Nee, ik ga het beter niet uitleggen.

8 opmerkingen:

  1. Ik vind dat fantastisch dat ik (wij) er voor jouw kunnen zijn, en voor jouw van betekenis kunnen zijn. Dat is voor mij in ieder geval een mooi compliment.
    En het zal allemaal wel meevallen in Roermond. En als Jan jouw echt graag ziet dan neemt hij je bipolair er ook bij samen met jouw! Dat het makkelijk is dat ga ik niet zeggen, maar iets moeilijker gaat ook. Have fun and enjoy your Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet maar volop van de Limburgse dagen..!
    Leef nu, morgen moet nog komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geniet er van Walter, beleef deze gelukkige dagen/weken/... en probeer je geen zorgen te maken
    wat komen moet zal toch komen hoe dan ook

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Walter, maak het je zelf niet te moeilijk. Geniet van elke dag, geef je over je ziet wel wat de dag brengt. Volgens mij komt het wel goed, ik begrijp je wel maar zo is het in iedere relatie!

    veel liefs, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel fijne dagen in Limburg. Een hele stap en natuurlijk ben je zenuwachtig. Mocht je last krijgen van je bipolariteit dan ziet Jan wat het is. En dat is goed. Hij kan dan reageren op een manier die bij hem past. En dan weet jij of hij er tegen kan of niet. Het gaat vast erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Walter, duidelijker kun je niet zijn. Geef jullie relatie kans van slagen en waag het erop.
    Ik wens je sterkte en hopelijk ook plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Boven die donkere wolken schijnt ook de zon.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Soms moet je gewoon niet denken maar simpel genieten. De foto is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen