Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 17 september 2014

Een relatie en bloggedrag?

 
Samen in een bootje.


Gewoon alles wat ik voel, denk en beleef, ik ging daar soms ver in.
En ook in het nemen van alle tijd om te bloggen.
Doordat ik nu dat 'alles' in real live deel, heb ik (voorlopig) minder behoefte aan delen met de internetwereld.
Maar dat niet alleen, het heeft ook te maken met de privacy van m'n vriend natuurlijk! ;-)
Soms lijkt er geen kans meer opdat je leven veranderd, niet vanuit een depressieve gedachte, maar meer vanuit, 'het is goed zoals het is'.
Achteraf blijkt het dan toch de gedachte te zijn van meer zit er nou eenmaal niet in, je accepteert.
Leven in het Nu krijgt toch ineens een heel andere betekenis.
Vandaag de natuur in op 2 oude fietsen en in dit geval leren we het dus op 2 oude fietsen.
Het samen doen van alles wat er ons pad komt...
Gelukkig kunnen we ook onszelf goed bezig houden.
Dus voorlopig is het een;
Wordt vervolgd!
Leven bij de dag, levend in het Nu en natuurlijk praktisch gezien, rekening houden met morgen!
;-)

4 opmerkingen:

  1. Gewoon lekker genieten, de zon op je hoofd, meer hoeft nu even niet...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weet je Walter, ik zet eigenlijk ook nooit iets persoonlijk op mijn blog, of iedereen mag het weten......Geniet maar gewoon lekker van wat je doet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon genieten, en de boel.... de boel.
    Morgen is pas morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Neem het leven zoals het komt en nu is dat anders dan een tijd geleden. Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen