Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 16 september 2014

Daar..en nu hier.

Mönchen-Gladbach.




De Mexicaan te Roermond.


Het was gezellig en best lekker en vooral ook een pittige wandeling vanaf Jan's huis.
En als je heen gaat, moet je ook weer terug.
..Pittige wandeling van, bij elkaar opgeteld, anderhalf uur!
Limburgers zijn Bourgondische genieter...
Dan blijk ik toch nog iets Limburgs te hebben...
Later had Jan zelf bami gemaakt
( De volgende dag hoor!)

Wat er lekkerder was?
De bami of de Mexicaan?
Dat wordt nog wat als ik eens ga koken voor Jan.
Het angstzweet breekt me nu al uit!
:-)))

En nu een weekje samen genieten in en rond Gouda.
Aan het weer zal het niet liggen!

6 opmerkingen:

  1. Zet nu de Goudse bloemetjes maar lekker buiten...!!
    Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van alles wat jij gegeten hebt, sla ik niets af, mmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die wandeling terug, ..... dat die er is daar ben ik ook achtergekomen... daarom wandel ik voortaan, indien mogelijk maar in een rondje om ........

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne week gewenst. Lekker eten en mooie wandelingen maken. Wij genieten daarna wel van de plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is inderdaad een fikse wandeling, en dat met een volle maag.. goed voor de calorietjes!
    het eten zag er ook lekker uit.. genieten maar zou ik zeggen. Lekker samen van het eten van de zon en van jullie zelf!

    BeantwoordenVerwijderen