Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 15 september 2014

Anders dan een dagboek.



Een 'achteraf schrift', zo noem ik het.
Geen mijmeringen, geen gedachtekronkels, maar gewoon wat er zoal gebeurd is op een dag.
Leek me een goed idee, gewoon een mogelijkheid om even terug te kijken; Wat deed ik vorige week ook alweer?
Over vergeetachtigheid maak ik mij maar niet al te druk, alles onthouden doet de boel soms flink vastlopen. Steeds weer in het Nu leven?
Maar toen ik deze schriften kocht, was ik er duidelijk niet met mijn hoofd bij.
'Goh, wat een leuk grafisch design', dacht...en wat een leuke tekst!
Het bleek gewoon een ouderwets ruitjes schrift te zijn!
Nou ja, ik schrijf dus gewoon wat groter...
Uiteindelijk gaat mijn zicht gelijk op met mijn geheugen.
Ik wens je, jullie, een mooie week.
Als 'ze' het goed hebben wordt het weer...aardig weer.
Die eerste weer mag ook wederom heten.
;-)

5 opmerkingen:

  1. Altijd handig om alles een beetje bij te houden.
    Ook op ruitjes papier kun je goed schrijven... :-)
    Fijne week Walter, geniet volop...!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. in de 0 van 10 staat achteraf, zo kun je je zeker niet vergissen.
    Ik bewaar alles op een google agenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wederom is het weer mooi weer.....
    Geniet ervan, want het is voor dit jaar de laatste zomerweek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dagboeken wil ik vol schrijven maar het komt er nooit van. Meestal lijk ik met stomheid geslagen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is vreemd, soms kunnen situaties of gevoelens geen woorden vinden. Dat heb ik zelfs met mijn 'achterafschrift'...

      Verwijderen