Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 23 september 2014

En dan heb je ineens weer een toekomst!

Neem gerust van mij aan dat ik er niet slecht aan toe was.
Integendeel! Het was een status quo...Genoegen nemen met wat er is.
Dat ging mij goed af.
Maar nu..kwam er een Jan in mijn leven en voorheen al een dame voor mijn financiële situatie.
Jan roept veel bij mij wakker en..die dame ook!
Hun organisatie blijkt mensen in van alles en nog wat te ondersteunen.
Ondersteunen in het zelf aanpakken!



Ja, ik nam genoegen met wat er was en dat zal ik ook blijven doen!
Geen achterlijke verwachtingen of wensen die een mens alleen maar hebberig, begerig en zelfs ontevreden kunnen maken.
Maar toch wat meer..hoe zal ik het zeggen, werken aan een toekomst, gewoon vanuit het alledaagse nu.
Ben zeer dankbaar dat ik mijn creatieve talenten heb.
En ook weer eens eindelijk een nieuwe flacon acrylbinder!
:-))))
Toen Jan en ik in Utrecht waren trof ik een uitgebreide 'materialen' winkel,en ja, ze hadden waar ik in Gouda niet meer aan kon komen.
We besloten het nog maar niet te kopen en pas op de terugweg te halen.
Buitengekomen, na reeds een korte wandeling ging er een lampje bij me branden.
Teruggelopen en meteen gekocht!
Ik weet hoe dat anders had kunnen gaan.
Teveel uit de route om er weer langs te gaan en 'dat komt nog wel een keer' duurde nu alweer een jaar!

Bingo, hebbes dus.
Het begin om weer te gaan schilderen is er dus...
Kus.. ;-)

7 opmerkingen:

  1. Heerlijk Walter! Ben heel benieuwd naar het eerstvolgend werk. En wat fijn dat Jan en jij het zo goed hebben. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk! ik geniet van je optimisme

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ken het verschijnsel van de terugweg die weg is.
    Je zou gaan denken dat je het gaat leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben blij dit te lezen.. ben ook benieuwd naar je werk.. dat zal ook wel helemaal anders zijn.. liefs..

    BeantwoordenVerwijderen