Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 29 september 2014

Het is niet niks...

Bloggen... je kan er luchtig of oppervlakkig over doen.
Maar voor mij voelt het toch als een wezenlijk contact.
Vooral als je jezelf aan elkaar durft te laten zien.
Maar evenzogoed volg ik blogs waarbij bloggers zich verwoorden via citaten of schrijfsels en gedichten van anderen.
Geen enkel probleem voor mij, ook hen zie ik dwars door wat zij 'publiceren'.
Bloggen is een mooi ding.
We houden van elkaar, dwars door alles heen.

4 opmerkingen:

  1. omdat ik het niet zo mooi kan verwoorden als jij :-p en in de knoop zou geraken gebruik ik vooral andermans woorden maar enkel die die me raken en die mijn visie/gevoel weergeven,
    een zeldzame keer gebruik ik eigen woorden, maar k zie je ook graag hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zelf de dingen verwoorden mag dan een 'kunst' zijn, maar eerlijk gezegd doe ik dat vooral omdat ik slecht ben in het zoeken van passende citaten...of eigenlijk gewoon te lui. :-)))

      Verwijderen
    2. mooie 'reactiefoto' trouwens, je zit er als een wijs man, niemand die daar nog kan aan twijfelen :-)

      Verwijderen
  2. Ik weet niet of ik me nu aangesproken moet voelen, ik citeer niet en heel soms wordt ik geciteert. En is het "kunst" "" ?
    Ik kan het dikwijls niet uitgebreid vertellen, dus dan maar weinig woorden, of ... ik ben te lui voor veel woorden.... al zou je dat soms niet denken.

    BeantwoordenVerwijderen