Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 25 september 2014

Het is raar...



Soms denk je toch weer dat je de enige bent...
Dingen onlogisch uitstellen omdat je allerlei spoken in je hoofd haalt.
Er komt een rijtje;
'Ik zou dit toch zelf moeten kunnen oplossen'.
'Maar stel dat ze zeggen dat...'
'Het komt nog wel een keer', maar eigenlijk zie je tegen dat noodzakelijke telefoongesprek op.
Of; 'Ach, zo erg is het nou ook weer niet, ik laat het maar'...
'Het kan altijd nog', en dat terwijl het je eigenlijk allang dwars zit.

Hoe kom ik hier op?
Omdat ik eigenlijk al 'jaren' uitstelde om mijn woningbouw te bellen voor mijn loszittende wc potten!
Heb nota bene een service abonnement!
En als het dan verholpen is, zonder problemen denk je;
In vervolg moet ik die koeien sneller bij de horens vatten.
Oi, nu begrijp ik mijn probleem, met horens zijn meestal stieren!

Maar tegen het geluk van mijn herstelde toiletten kan geen giroloterij op!

5 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer rustig kunt gaan zitten en niet meer hoeft te wiebelen..!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je bent niet de enige met zo'n gedachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, dat herken ik zo. Vanmorgen is de gemeente hier allerlei kapotte elektrische apparatuur komen ophalen, Maanden heb ik het uitgesteld, leeuwen en beren. O.a. hoe krijgen we de zware oude wasmachine aan de kant van de weg? Het was allemaal een fluitje van een cent. En om 08.00 uur was het al opgehaald. Waarom leer ik het nooit..... Wanneer zal ik dit soort dingen nu eens snel en zonder zorgen kunnen oplossen? Gelukkig de herkenning via jouw stukje dat er meer mensen zijn zoals ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fantastisch Geri! Exact zoals ik die dingen soms beleef...Gek genoeg komen weinig mensen uit voor dit soort 'onlogisch denken en piekeren'. Of zijn we dan toch maar met z'n 3? Hihihihi..

      Verwijderen
  4. Maak er maar vier van, dit had ik net even nodig. Dank dus!

    BeantwoordenVerwijderen