Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 25 september 2014

Vol is vol.

Daar heb ik nou net even te laat op gelet!
Fanatiek bezig met de staalborstel om de vastgegroeide wortels van de verwijderde klimop weg te borstelen, kwam ik er ineens achter dat het ding propvol was!


Dat niet alleen, maar het wortelspul zat er muurvast in.
Aangezien het feit dat ik de muur nat gesproeid had, hadden de restanten zich lekker uitgezet en daardoor extra vastgezet!
En natuurlijk ook bezig in mijn 'binnentuin' die beschermd is tegen buurgluurders... ;-)


Ook in huis is er genoeg te doen, bekeken door andere ogen, zoals ik reeds vermeld had!
Het kan geen kwaad voor mij, zo af en toe wat extra ogen.
Ik barst namelijk van de blinde vlekken!




3 opmerkingen:

  1. Gelukkig is er die ander die je helpt om de blinde vlekken weg te poetsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat spul heet niet voor niets de bijnaam 'voegenverdriet'

    BeantwoordenVerwijderen