Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 3 september 2014

Met melk en suiker.


Al jaren drink ik zwarte koffie en maak me al jaren wijs dat ik dat lekker vind.
Totdat ik weer eens koffiemelk in huis had gehaald vanwege de (J) an-der. ;-)
En toen ik dacht, kom ik probeer eens met suiker en koffiemelk, toen wist ik het weer.
Toch veel lekkerder, en aangezien ik hooguit 3 kopjes per dag drink, hou ik het voorlopig even zo.
Als je nu denkt, jeetje wat een oppervlakkig en onbenullig bericht...
Denk dan maar eens na over de diepere betekenis ervan  die alles te maken heeft met...het leven.


Laat ik vooral de schaduwen van de niet-werkelijkheid niet vergeten.
Want even dachten zij werkelijk (?) dat zij vogeltjes waren.
De vogeltjes van zonlicht.

Dus nog maar even van de nazomer genieten!


14 opmerkingen:

  1. Zo zie je maar wat Jan allemaal teweeg brengt...!
    Allemaal goede dingen toch, jij vindt de koffie weer veel lekkerder.
    Fijne nazomer dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De schaduwvogeltjes blijken de vogeltjes van het zonlicht te zijn... TOP. ;-)

    En dan bij de koffie een lekker stuk taart ..... dan heb je koffie met alles erin en d'r aan.
    Maar drie kopjes met taart.... da's denk ik ....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is maar goed dat ik niet zo 'taarterig',A.

      Verwijderen
    2. Je mist dus het lekkertste.... maar begin er niet aan, voor je het weet......

      Verwijderen
    3. ik ken een woord dat daarop rijmt.....maar dan wel met 'dikke' ervoor.

      Verwijderen
  3. ik was laatst op een koffiedegustatie en die beweerde bij hoog en laag dat koffie zwart gedronken moest worden......ik gebruik ook melk en suiker ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi zo, Lutje...ik zet gelijk nog een 'tas' voor mezelf!

      Verwijderen
  4. En dat waren "zij" op dat moment ook! :-)

    voor mij koffie met veel melk.. echte melk.. maar ik ga dan wel bij A mijn koffie drinken want wat A aanhaalt daar zeg ik geen "nee" tegen. Hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooit deed ik echte melk warm maken en al kloppend tot schuim!

      Verwijderen
  5. Bofkont.
    Arme ik, ik mag niet meer. :-((

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oja graag met suiker
    en daarbij een beetje advocaat is ook niet mis :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn ochtend wordt vrolijk gekleurd van koffie compleet. Maar wel met zelf tot schuim opgeklopte melk. Daar kan ik dan driftig mijn best op doen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Walter, ben er nu achter: Mijn eerste reactie verdwijnt bij herhaling in het niets. Tweede reactie krijgt wel een respons: 'Je reactie wordt zichtbaar na de goedkeuring'. Er is waarschijnlijk wel het e.e.a. zo in de ether blijven hangen. Mogelijk waait het nog eens je hoofd binnen. Of hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Walter, ben er nu achter: Mijn eerste reactie verdwijnt bij herhaling in het niets. Tweede reactie krijgt wel een respons: 'Je reactie wordt zichtbaar na de goedkeuring'. Er is waarschijnlijk wel het e.e.a. zo in de ether blijven hangen. Mogelijk waait het nog eens je hoofd binnen. Of hart.

    BeantwoordenVerwijderen