Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 4 september 2014

Septemberzon.



Het voelt toch anders, die septemberzon.
Een tikje melancholisch...




Veel minder geduld om in de zon te zitten.
Maar dat is niet erg, er is genoeg te doen in huis nu ik een 'nette' man geworden ben.
(Smile)

En weer extra bezig zijn met mijn gezondheid heeft er een reden bij.
(Knipoog naar J.) 


(De bleekselderij zit er al in.)
En verder heb ik de slechte gewoonte mijn leesbril met één hand af te zetten.
En daar is op den duur geen bril tegen bestand.
Zelfs de Kruidvat brillen niet.

Dit wordt al mijn derde in korte tijd.
Ik neem mij voor mijn leven te beteren.
Afzetten met 2 handen.
;-)
 

7 opmerkingen:

  1. Toch nog maar lekker genieten van het zonnetje, na dit nazomertje kan het helemaal over zijn.
    Het gaat helemaal goed komen met jou Walter...!
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je goede voornemens nu nog uitwerken, want de gedachte zit meestal wel goed.....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben er reeds volop mee bezig Lutje...alleen wat de bril betreft, daar moet is steeds goed bij nadenken. ;-'

      Verwijderen
  3. Een "gewoonte" is soms heel moeilijk om Hoe zal ik het zeggen? Af te leren :-)
    En die september zon.. wat is dat toch aangenaam.. ik probeer als er geen klanten komen mij in de zon te zetten en lekker te genieten.. 1 nadeel is dat alles blijft liggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zonnetje voelt inderdaad anders. Het vroege(re) donker worden vind ik echt naar. Ik hou zo van licht. En straks weer die hele korte dagen, brrrr. Maar ja, iedere keer opnieuw ontdek ik ook dat er leuke kanten aanzitten. (kaarsen, het mooie witte licht in de winter) etc. En gelukkig is er vandaag een lekker zonnetje, dus nu moet ik niet gaan mopperen. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu je een "nette" man bent, ben je eigenlijk ook een ex viespeuk ?
    Ik heb er een stuk of vijf van die brillekes, en vier daarvan aan een touwtje, hoef ze zo maar van jmijn neus te wippen, hij valt niet en de bril is altijd weer binnen handbereik.
    Geniet nog van dat zonneke......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aja hé, altijd met twee handjes de bril hanteren, zo hou je die ook langer proper vind ik

    BeantwoordenVerwijderen