Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 5 september 2014

Verandering.


Het kan verstrekkende gevolgen hebben in je leven...
Alles heeft met alles te maken en als één ding verandert, verandert alles.
Of je het wil of niet.
Vriendschappen veranderen, sommige blijven, sommige gaan en nee dat is niet dramatisch!
Degene die gaan waren geen slechte vrienden, degene die blijven ook niet, maar ook zij kunnen gaan.
Een vriend voor altijd, die kan je alleen zelf zijn.
Wees dankbaar voor degenen die je leven even met je deelden, voor korte of voor langere tijd.
'Ik hou van je' is nooit een leugen, het is een moment in de eeuwigheid.
Heb gewoon lief en raak nooit verbitterd als iets anders loopt dan waar je op gehoopt had.
De liefde is er in het moment en dat moment is een eeuwigheid in je hart.
Tenzij je...maar dan doe je jezelf alleen maar leed aan.
Hou van mij, zoals ik van jou hou.
Hier en nu.

5 opmerkingen:

  1. nu moet ik aan iets denken; ik houd van alle mensen, want mijn hart is veel te groot....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Lutje, het staat op je gezicht geschreven en dat maakt je tot een prachtige vrouw. Ik wens je een extra fijne dag!

      Verwijderen
  2. Mensen komen en gaan in je leven, en zij die zijn gegaan, zijn slechts fysiek uit je leven vertrokken en ook al zie je ze niet, ze zijn er mog steeds op de een of andere manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. doe ik Walter :-)
    mensen komen en gaan gedurende gans je leven hé, sommige laten mooie herinneringen na en anderen tja daar willen we alleen maar de mooie van onthouden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze reactie kwam blijkbaar niet door. Nogmaals: Wow, mooi bericht Walter. Herkenning met een troostende werking, omdat ik het soms moeilijk vind mensen te laten gaan die een plek in mijn hart kregen. Deel jij het gegeven, dat je ook nog met enige regelmaat aan mensen denkt die een belangrijke plek in je leven en hart hadden, maar die hun eigen pad vervolgden? Lve grt, H.

    BeantwoordenVerwijderen