Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 21 september 2014

Tijd van komen...

Deze foto typeert best wel de sfeer van het weekje samen .
Genieten in en van de natuur
en van alles dat we samen deelden. 

Jan?
Hij deed even een doekie om z'n hoofd om niet herkend te worden.
Waar of niet waar? 
;-)
 



De week vloog om, geen dag verveeld!
Samen uit, samen thuis.
Elke dag lekker eten.
En dan dat mooie weer!
Dagverslagjes voor mijn blog zaten er niet echt in.
Hoefde ook niet.
Kortom, het was een superleuke week.
Dank je wel Jan...
Enne ik ben gelukkig niet te trots om een flink aantal huishoudelijke tips tot mij te nemen!

...en een tijd van gaan dus.

Zelf ga ik ook....verder met waar we o.a. mee bezig waren.
Met mijn tuin en mijn huis.
Door dat samen delen heb ik er veel meer zin in.
Alleen is maar alleen en bij mij haalt dat soms de motivatie weg om dingen aan te pakken.


Het mysterie Jan...
Steeds nèt niet helemaal op de foto.
Al moet ik wel zeggen dat hij hier bijzonder goed op staat.
(Hihihi)

 


8 opmerkingen:

  1. Die bouwvakker was jan niet, hij ziet er wel "lekker" uit aan zijn achterkant :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jan heeft gelijk dat hij niet vol in beeld wil. Ik ben, zoals je vast weet, dan ook erg van de voorzichtige waar het privacy betreft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelijk heb je Ferr, zelf ben ik ook voorzichtiger dan het lijkt op mijn blog en zeker waar het gaat om de privacy van anderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb ik weer veel gelezen, ik was namelijk op vakantie, dus ik moest weer het een en ander bijwerken. Maar ik ben weer helemaal op de hoogte, en ben blij dat je zo geniet.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die tijd van komen is niet zo erg, die tijd van gaan ......
    Maar jullie hebben ervan genoten en dat neemt niemand je meer af.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel blij voor je dat alles zo goed gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En ik ben blij met jullie reacties! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen