Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 20 september 2014

Bericht komt later. ( Verhuisd...)

Dat dagje Utrecht, dat hoort natuurlijk op mijn fotoblog!
Daarentegen hoort het dagje strand van Kijkduin, hier op Spijkerbed!
En weet je waarom?
Het hoort hier omdat het niet door ging!
Sinds ik met Jan samen ben, gaat alles voor de wind.
Wat we ook deden, steeds weer..mooi weer!
'God' bleek ons goed gezind...
Maar de lucht was grijs en naar het strand gaan trok ons niet echt en aangezien we toch beiden een beetje ADHD typjes zijn, besloten we mijn voortuin aan te pakken.
Oenen dat we zijn, we vergaten de 'vooraffoto' te maken!
Jullie moeten het nu met de 'halverwegefoto' doen.


 Soms denk ik wel eens, kan net zo goed m'n pincode of m'n blote reet op mijn blog zetten.
Ik gooi best veel privé sjit op mijn blog, hahahaha!


Mijn voortuintje was een dramatische puinhoop, onkruid en zieke asters...Ik zou mij diep schamen..als ik daar een type voor was. ;-)
Dus geen strand, maar gewoon voortuin. Klinkt gek, maar ik denk dat we van dat laatste meer plezier hadden!
Morgen gaat mijn lieve ADHD vriend weer naar Roermond en dan blijft deze belegen ADHDer eenzaam achter. 
ADHD is min of meer een grapje...alhoewel, giga drukke types zijn we wel!
Aan elkaar gewaagd zijn heet dat.

4 opmerkingen:

  1. De Halverwege foto zegt genoeg, de groenbak is al vol ..... !!!!!

    Twee ADHA types.... Ik heb ergens een wilde voorstelling van twee ADHA types ....... Laurel & Hardy.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tja dan zullen jullie elkaar goed kunnen begrijpen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liefde is samen tuinieren. :-). Ziet er goed uit, Walter.

    BeantwoordenVerwijderen