Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 10 oktober 2014

Dat zoeken we op.


De laatste keer dat ik mijn dokter belde...
Geen flauw idee!
Opzoeken via internet wat er mis zou kunnen zijn?
Ook dat doe ik niet!
Benedenhuis en op blote voeten...
De zomer lijkt nog in mijn hoofd te zitten!
Maar nu is het dan toch redelijk mis...
Hoofdpijn, buikpijn en behoorlijke dia.... Ik ben zelfs dat woord vergeten!
Iets met ree geloof ik.
En...misschien toch ook wat verkeerds gegeten!
Soms gaat een lichaam protesteren als de geest te veel te verwerken krijgt en dat is geen zweverige flauwekul!
Natuurlijk ben ik wat van slag, Franse slag, hagelslag...


En natuurlijk is dit geen 'selfie'...en wat kan ik toch ontzettend serieus kijken!


5 opmerkingen:

  1. Beterschap Walter.
    Goed voor jezelf zorgen en goed uitzieken, meer hoeft niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Men zegt dat 'het' heerst. Beterschap gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, beterschap Walter, dat je weer snel op mag knappen, je beter mag voelen.

    lieve warme groet Kagib

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echte racekakkerREE , da's geen zweverige flauwekul..........
    Zorg dat er geen obstakels, wegomleggingen en wat al niet meer, tussen daar waar je je bevindt en dat kleine kamertje, wanneer men daar met hoogsdte spoed .............
    En zet een raampje open, want de odeur ......
    Sterkte en beterschap natuurlijk ook nog.....

    BeantwoordenVerwijderen