Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 11 oktober 2014

Avond optimisme.

 Weekend bericht. ( Gaat minstens 2 dagen mee!)




Zo halverwege de avond heb ik een gevoel van; Het komt allemaal wel goed.
En toen ik gisterochtend wakker werd begon het geduvel alweer!
Waar heb ik die girokaart toch gelaten waar ik reeds bijna te laat mee ben!
Pff, 267 euro is geen poezenplas voor mij hoor, maar ja, wat moet dat moet!
Ziektekosten verzekeringen zijn veranderd volgens mij, want in mijn herinnering hoefde je ( heel) vroeger nooit bij te betalen...
Giro enveloppen zijn ook allang niet vanzelfsprekend meer, dus dan maar digitaal overmaken?
Dat soort dingen stel ik vaak uit omdat ik mijzelf wijsmaak dat ik niet weet hoe...
Heb toch maar de daad bij het woord gevoegd en volgens mij is het gelukt.
En dan de tuin...herfst en sommige aparte natuurliefhebbers vinden bladeren die vallen, rommel...
Rommel vind ik het natuurlijk niet, maar ik heb het toch maar weggeveegd.
Ben immers een 'nette' man geworden! ( Wrede glimlach..)



Mijn buikpijn....en mijn onlogische gedrag, hihi, het is ook vragen om ellende!
Ik had 3 verse paprika's liggen en meer van dat groenspul.
Chili con carne terwijl je diar-nee hebt?
Nee toch!
Ja toch, met kidneybonen...
Mocht ik alsnog op zaal 13 belanden...graag alleen bonbons!
Dus al met al is de tuin reeds voorbereid op 'niet meer zomer'. 


Zelfs het gele, anti-inkijk gordijn is verwijderd...
En dan was er deze vlinder...hij bleef maar voor mijn neus heen en weer vlinderen!
Een pestkoppie was het, want steeds als ik mijn Nikon in de aanslag had...


Heb toch een poging gedaan er iets artistieks van te brouwen voor op mijn fotoblog...
Ben er helaas niet kapot van.
Sommige dingen moet je nou eenmaal in het echt beleven.
Net als de vele pissebedden die tevoorschijn kwam als ik iets verplaatste in de tuin!
Rare beesten heb je toch, pis  sebedden en kak kerlakken.
En verder is er natuurlijk gisteren weer van alles gebeurd, helaas is de censuur zwaar aangescherpt op mijn blog!

Geintje?


 

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig gaat het toch weer beter met je.
    Fijn weekend en geniet volop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gisteren (zaterdag) gekeken, en vandaag (zondag) hij is inderdaad twee dagen meegegaan.

    BeantwoordenVerwijderen