Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 3 oktober 2014

Dus was ik niet in paniek?

Hattem, verzetsmonument.(klik)

Rijbewijs en giropas verloren tijdens mijn treinreis naar Roermond, inderdaad, dat bleek toch het geval.
Gisteren thuisgekomen en ja, dan schrik je toch behoorlijk dat het 'tasje' niet per ongeluk vergeten in huis ligt...
En dan ook weer eens geen cent cash in huis hebben. Gelukkig kon Jan mij even wat lenen tot...morgen.
Vandaag naar gemeente huis om vermissing rijbewijs te laten registreren.
En met dat bewijs kan ik bij de ING geld opnemen... over 5 werkdagen nieuw pasje.
(Pasje natuurlijk laten blokkeren!)
Nee, in paniek was ik niet.
Maar verdomde vervelend is het wel!

(KLIK) < Voor fotoblog.

12 opmerkingen:

  1. Ja, dat is vervelend, je hebt er weer een hoop dol mee en kost je weer extra geld.
    Maar gelukkig zal het over 5 werkdagen weer allemaal okay zijn.
    Nu samen nog maar even genieten van een fijn weekend in het Goudse..!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reageren is weer een Tour de force, zo blijkt. Hoop dat deze poging door komt. Ik schreef:sterk dat je kalm bleef. Altijd een heel geregel, zulke stresserende situaties. Hoop dat je het snel weer voor elkaar hebt, Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Reageren is gelukt, Hedy! Altijd leuk je hier weer tegen te komen. :-)

      Verwijderen
    2. :-) Blij dat het is gelukt! Altijd fijn je posts te lezen, Walter. Fijn weekend samen met Jan.

      Verwijderen
  3. Wat vervelend!!!!!!!
    Gelukkig komt het weer goed. En je hebt direct handelend opgetreden. Dat geeft lijkt mij een heel goed gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat geloof ik graag dat het een heel gedoe is, maar uiteindelijk komt het allemaal wel in orde.
    En dat het "jan" was dat had ik direct door zonder de tekst te lezen :-)
    Ik vind het een mooi monument, vooral de fontein.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja vervelend is zoiets toch he ? ook al word het toch opgelost gelukkig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. walter....waar zit je met je gedachten :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Meer dan vervekend mag ik wel zeggen. Verduveld kastig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zoiets is om in paniek te schieten
    k zorg altijd voor contant geld in huis op een geheime plaats, ssssssttttt :-)

    BeantwoordenVerwijderen