Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 4 oktober 2014

Rustig, geduldig en vriendelijk.


3D TV maar dan zonder 3D bril, daarover later...

Je bereikt er zo veel meer mee.
Op welk gebied dan ook.
Bedenk altijd dat werknemers het bedrijf niet zijn, maar gewoon de mensen die er werken.

Zo moest ik naar de hoofdbank van de ING om zonder pasje toch wat geld te kunnen krijgen totdat mijn nieuwe pasje komt.
Duurt 5 werkdagen.
Rijbewijs én pasje verloren..ze zaten voor de gelegenheid in één beursje.
Aangezien ik mijn rijbewijs als identiteitsbewijs gebruik..kon ik dus geen kant op!
Ik kon niet bewijzen dat 'ik' het was! Eigenlijk ook wel lachwekkend.
Eerst naar het gemeentehuis met sofienummer en dat soort dingen.
Je moet toch wat!
Voor alle zekerheid had ik een t-shirt aangetrokken waarop stond;
'Ik ben het echt!'
Op zich werd ik zelfs in het gemeente huis in eerste instantie van het kastje naar de muur gestuurd.
Er zijn namelijk 2 'baliesystemen'.
Ik zette beleefd, rustig, geduldig en vriendelijk door.
Het scheelt enorm als je je hebt voorbereid via telefoontjes en internet.
Oké, ik kon naar een andere balie...
Bureaucratie... maar de deskdame deed werkelijk haar best en uiteindelijk lukte het, mede dankzij mijn; R.G.V. anders red je het echt niet.
Toen naar de ING met de benodigde papieren...
Weet je, dat R.G.V. moet echt van binnenuit komen, anders ga je alsnog ineens schelden!
ING wist niets van de nieuwe gemeenteregeling dat mijn 'papier' voldoende was om geld mee te bekomen.
Ze weten het nu, dankzij mij..
Zo deed ik toch weer een goede daad dankzij;
Een rustig, geduldig en vriendelijk gedrag. 
;-)

2 opmerkingen:

  1. En tot tien tellen ..... en tot tien tellen ..... en toto tien tellen .. en toto tien keer tien tellen .....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, je hebt er een hoop dol mee, dat is iets wat zeker is.
    Gelukkig komt het wel weer in orde.
    En over een paar dagen weer allemaal nieuwe pasjes.

    BeantwoordenVerwijderen