Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 7 oktober 2014

Mijn haar zit niet in de war.



Het kan een punt zijn; zit mijn haar wel goed?
Helaas gaat dat al jaren niet meer voor mij op.
Ik heb er niet zoveel meer en die ik heb houd ik erg kort.
En als ik in de spiegel kijk en fantaseer dat er nog een hele bos zou zijn..
dan vind ik het mij niet meer staan!
Het is goed zoals het is...
Ja, dat denk ik over veel dingen die nu anders zijn dan toen.
Het is goed zoals het is, want het is niet voor niks zo geworden..
Ik heb wat bij mij past en meer hoef ik niet.
Vandaar dat mijn haar niet in de war zit.

War, what is it good for

Dus dacht ik de muziekvideo er bij te doen.
En dat lukte niet.
( Inmiddels toch gelukt!)
Maar gelukkig zit mijn haar nog steeds niet in The war!
Maar deze video is ook erg..leuk?


2 opmerkingen:

  1. Gelukkig maar, hoef je daar niet van in de war te raken.
    Mooie dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zeggen waar geen haar zit, daar zit ...............
    En met de jaren komt het ........
    Dus ......

    BeantwoordenVerwijderen