Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 30 oktober 2014

Noodzaak en uitdaging.




Volgend jaar is het zover, leven van 50 euro per week, althans als het een beetje meezit!
Gelukkig ben ik een compleet mens dat alles in zich heeft en aan mijzelf genoeg.
Natuurlijk heb ik liefdevolle mensen om mij heen nodig!
Maar dat zit wel goed, want wat je geeft krijg je vanzelf terug.
Liefde.
En veel geef ik niet meer, maar wat ik geef is wel echt en niet uit op winstbejag. 
Ik geef om te geven en niet om te krijgen.
Maandag begin ik met de 50 euro test.
Van maandag tot maandag.
De leuke foto's erbij komen misschien later nog.
Misschien levert het interessante blogjes op?

5 opmerkingen:

  1. Wat goed dat je al start met het budgetteren als test, Walter. Dacht wel direct bij het lezen van dit blog-je aan de treinreizen die je nu om het weekend maakt. Ik hoop dat je deze wel met reductie tarief kunt maken, anders wordt het treinen naar J. wel een aanslag op je budget. Ik heb wel het vertrouwen dat er allerlei creatieve oplossingen gevonden worden die het budgetteren tot een uitdaging maken. Ik vermoed dat jij niet materialistisch ingesteld bent en je geluk niet hoeft te halen uit het uitgeven van geld. Dat maakt m.i. deze missie al succesvol, Walter. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien wel goed om het te testen, dan weet je precies waar je aan toe bent.
    Wennen zal het zeker wel zijn, zeker als je de nodige stappen terug moet zetten.
    Hoe dan ook een mooie dag vandaag Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met de test, ik ben er nog niet uit of het een noodzakleijke uitdaging is, danwel een uitdagende noodzaak.
    Maar nu een test, na de generale repetitie zal het daarna feit zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk net als Hedy, creativiteit inzetten en veel uitproberen. Goed idee nu al te gaan oefenen. Mag je wat bijverdienen? Kon je maar iets met je foto's of schilderen doen. Misschien een gek idee. Ik weet dat je een niet op commercie gericht kunstenaar bent, Maar, nood breekt wet. Misschien is het idee op de kunstmarkt te gaan staan met schilderijen van een handzaam formaat met onderwerpen die jij leuk vind, maar wel commerciëler dan je nu schildert. Misschien ook leuk daar eens op te oefenen. Ik begrijp helemaal wanneer je denkt ""is ze nu van lotje getikt""......... En ik trek mijn woorden ook direct weer in. Maar misschien is het een idee. Je kunt je Facebook pagina gebruiken voor promotie. Misschien een idee om je foto's te gaan schilderen????? Je maakt zulke bijzondere, originele foto's.

    BeantwoordenVerwijderen