Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 22 november 2014

Een echte vent heeft dat niet..toch?



De haat liefde verhouding met techniek.
Nee, geen haat maar meer een soort angst.
Eindelijk weer eens inktpatronen gekocht voor mijn printer.
En dan doe ik dat printer gebeuren open om de patronen te vervangen..
Oeps, dan vlucht ik weg en stel het uit.
Begrijp effe niks van het hele gebeuren.

Ik heb het redelijk vaak, dingen uitstellen omdat ik mijzelf wijs maak dat ik ze niet begrijp.
Gek is het eigenlijk niet, HBS hebben is enorm ouderwets!
Hihihihi... 
(Update)
Gelukkig heeft Jan er meer verstand van en ben ik blij dat ik niet gedaan heb zoals ik dacht dat het moest!
In ieder geval werken de nieuwe inktpatronen!
Het zal je niet interesseren maar net kwam ik erachter dat je ook via Tele2 films kunt huren.
Zojuist Dawn of te planet of the apes gekeken. Heerlijk, zonder gedoe om je heen, we hebben ervan genoten! En nu een vreemde horror bekijken die ik nog in mijn collectie had en...
wat ik je niet ga vertellen is dat we de frituur hebben aangezet en nu 1:48 gaan.. nee ik vertel het niet!

6 opmerkingen:

  1. Gelukkig komt het allemaal weer in orde als Jan er is...!
    Fijn weekend samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Daar zeg je wat A, veel is ons aangepraat....emoties, gevoelens was geen mannending, volgens mijn vader. Ai, en er dan later achter komen dat juist hij erg gevoelig en emotioneel was! Hij heeft nog geluk gehad dat ik geen poppen wilde!
      Ik speelde met...lego. ;-)

      Verwijderen
    2. En als we geen echte vent zijn, dan zijn we gewoon echte kerels, die gewoon een traantje wegpinken.

      Verwijderen
  3. Alles went... behalve een vent ;-) Het zit op de bank en zapt...
    Heerlijk genoten van de luchtige boekjes van Yvonne Kroonenberg.

    Fijne rest van het weekend Walter.

    BeantwoordenVerwijderen