Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 23 november 2014

Zeuren op zondag.

Mijn foto download programma werkt niet meer maar behoren.

Maar ja, wanneer is iets zeuren en wanneer is het gewoon even je hart luchten?
Ook kun je je afvragen of dat nou per se op een blog moet.
Een blog? Heet dit eigenlijk wel zo?
Volgens mij kun je op je bijna 65ste last hebben van een soort 'overgang'.
De overgang van onzekerheid naar nog meer onzekerheid!
Hahahaha!
Vergeet nu alweer dat ik zou gaan zeuren....
Zeuren valt niet mee als je nadenkt bij wat je zegt, voelt of schrijft.
Bij mij verdwijnt dan gelijk de zeur en zeik behoefte.

Trouwens, ik ben blij dat jij nog bij mij komt kijken...
Je bent één van de weinige nog.

Oké, ik ga toch maar effe zeuren, want het leven zit tegen en mee.
Wat er mee zit komt uit Roermond...ik heb in geen tijden meer zoveel gezelligheid mee gemaakt!
Gezelligheid klinkt misschien wat kneuterig en schijnt erg Nederlands te zijn.
Dan maar kneuterig en Nederlands!

Wow ,zo kom ik nooit aan zeuren toe!
En als het over bloggen en bezoekers gaat, weet je als doorgewinterde blogger dat je hier moet stoppen.
Geen enkele meewerkende en aardige medeblogger leest dan nog verder, vooral omdat er totaal niks zinnigs is geschreven.
Hoe krijg ik het toch steeds weer voor elkaar!


3 opmerkingen:

  1. Haha, volgens mij heet dat de midlife crisis bij mannen, begint zo rond de 50 en kan duren tot.....??
    Je bent dus of laat begonnen, of je hebt er al lang last van.
    En dan kun je last hebben van allerlei vervelende klachtjes, waaronder ook vast zeuren.
    Maar geloof me het gaat net als bij vrouwen ook gewoon weer over.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. welnee zeuren is dat niet, eerder de midlife zoals Marjolijn zegt, alhoewel die bij jou toch al lang voorbij moet zijn :-p
    gewoon even ventileren en dat doet altijd deugd, ook op blog
    goed meegewerkt toch hé, je hebt al twee reacties :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weet nu niet of je nu een zeurkous of een zeurpiet (tijd van het jaar) bent ?!

    BeantwoordenVerwijderen