Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 18 november 2014

Er is geen redden meer aan in Roermond....




De Endlerguppy gekte heeft toegeslagen.
Het lijkt besmettelijk te zijn maar er hoeft gelukkig niks 'geruimd' te worden.
Fascinerend om te zien hoe mooi deze visjes kunnen zijn en hoeveel variaties!
Afgelopen weekend heb ik deze 'Tijger endlergup als cadeautje voor Jan meegenomen
Weer een hele reis in een plastic zakkie.
Deze tijger maakte zijn naam waar, de rust was verstoord in t bakkie.
Inmiddels was er al een 'bevalling' geweest en is er een tweede aquarium bijgekomen voor de
kweek.
Hihihi, ik grapte nog tegen J.
Wedden dat over een paar maanden je huis vol staat met 'bakken'?
Het is wel een vrolijk gebeuren hierdoor bij J.
Om de haverklap duiken we op de grond naast onze vissen adoptie kindjes
en wisselen we onze vis-uele ervaringen uit!
We hebben reeds 9 kleinvis kindjes.
Gelukkig zijn wij niet de biologische vaders.
Stel je voor, vissen met baardjes en snorretjes!
Al met al hebben we weer een fantastisch weekend samen gehad.
Geweldige  films ook gezien en gelukkig hebben we daarin (bijna)
dezelfde smaak.
Harde actie en spektakel!!!
Horror met heftige schrikmomenten.
In het 'schrikken' lijk ik de heftigste...
We lachen ons te pletter om elkaar reacties.





9 opmerkingen:

  1. LEUK, TE GEK! Schrok eerst wel even toen ik deze post las. De vis lag namelijk op zijn rug (foto) en ik vermoedde een gekke vissenziekte. Godzijdank is er sprake van nieuw leven (gefeliciteerd met jullie kindjes) en niet de dood. Kan me zo voorstellen dat jullie samen helemaal opgaan in die vissenwereld bij Jan thuis. Ik zou ook steeds even kijken naar de bewegingen en het gedrag van de vissen. En wat is Tijgertje mooi! Leuk, vrolijk bericht Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Walter, Wat ben ik blij voor jou met zo,n leuk contact.
    Groetjes Marian Zwiers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk nu aan een broodje haring.......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig weer een positief berichtje, weer bij Jan geweest.
    Even geen rompslomp over je €50, want daar wordt je niet echt vrolijk van. Ik denk als je een beetje uitkijkt dat je er wel van kunt leven, maar iets extra's is ook wel leuk. Liefs, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk verslag.
    Lekker samen genieten. :)

    lieve warme groet Kagib

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit keer bedank ik jullie gewoon eens voor jullie reacties! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het leven is goed op het Limburgse land, dat is wel duidelijk met die vissen vermeerdering... :-)
    Mooie avond nog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je had een moeilijke dag vandaag, denk ik zo ..Marjolijn.
      Lief dat je toch even reageert. Natuurlijk wens ik je het allerbeste toe!

      Verwijderen
  8. gefeliciteerd met de vissenuitbreiding
    als ze elkaar maar nu niet oppeuzelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen